نقطه نظرات نخبگان راهگشای حل مشکلات کردستان است

استاندار کردستان، گفت: به مدیران اجرایی تاکید شده تا مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را احصاء و با بهره‌گیری از نقطه نظرات نخبگان، بهترین راهکار برای رفع آن را پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست هم‌اندیشی با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور جمعی از نخبگان استان برگزار شد، اظهار داشت: در کنار چشم‌اندارها و ثروتهای طبیعی استان. نخبگان مهمترین ظرفیتی هستند که زمینه بهره‌وری بیشتر از این مواهب را فراهم می‌کنتد.


وی با بیان اینکه در کم‌کاری انجام گرفتا نسبت به ظرفیت نخبگانی استان، شرایط، ضوابط و مقررات و اهمار مدیران تاثیر داشته است، افزود: صرف دستورالعمل تعیین مشاور نخبگان استاندار مشکلی را حل نمی‌کند ولی با این وجود مصمم به اجرای آن هستیم تا گامی رو به جلو در این راستا باشد.


استاندار کردستان یادآور شد: با وجود همه مشکلات، در سه دهه گذشته مقام معظم رهبری پرچم علمی کشور و حمایت از نخبگان را برافراشته اند و این مهم را پیش، برده اند که باید همه مدیران به ایشان تأسی کنند.


زارعی‌کوشا نقدی هم بر عملکرد خود در این زمینه داشت و گفت: طی چند ماهی که از تصدی سمت مسوولیت استان می‌گذرد، سعی بر ملزم کردن دستگاه‌های به ارتباط با نخبگان بوده است ولی هنوز تا تحقق کامل آن راه درازی داریم.


وی افزود: تمامی یک درصد اعتبارات پژوهشی استان باید با همکاری دانشگاه ها و پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان صرف پیدا کردن راهکار مناسب برای حل مشکلات استان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha