از پایه‌های استحکام بخشی نظام، رسانه‌ها و قدرت آنها است

امروزه نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال است با قدرت در مقابل هجمه‌های دشمنان دوام آورده که یکی از پایه‌های استحکام بخشی نظام، رسانه‌ها و قدرت آنها  بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در حضور معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار اظهار کرد : رسانه‌ها در صحنه جهاد تبیین، جهادی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام و تاکید شده است تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این جنگ نرم و فرهنگی به خوبی نقش ایفا کرده‌اند.

وی افزود: کار رسانه ها پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران، قرآن و خون پاک شهدا است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان با یادآوری اینکه مردم استان زنجان، در تمام صحنه های انقلاب و جنگ حضور مثمر ثمر داشته و اولین استانی بود که بانوان آن در زمان انقلاب علیه رژیم طاغوت راهپیمایی کردند و که در تاریخ به ثبت رسیده است بیان کرد: همچنین شهروندان زنجانی در دوران دفاع مقدس نیز جزء خط شکنان جبهه‌ها بودند و مجاهدات بسیار کردند.

سردار کرمی تصریح کرد: در مقابله با فتنه‌های سال ۹۶ و ۹۸ اولین استان بود که به خیابان‌ها آمد و حماسه آفریدند و با ولایت پیمان بسته و حمایت کردند و فتنه را محکوم کردند و در همه حماسه ها اصحاب رسانه بود که با اطلاع رسانی صحیح نقش برجسته ایفا کردند.

وی تصریح کرد: در دفاع از ارزش‌های انقلابی، اسلامی، جهاد ،شهادت، دفاع مقدس، خبرنگاران همواره بودند و هستند که صحنه‌های رشادت‌ها را به جهانیان می‌شناسانند.

یکی از پایه‌های استحکام بخشی نظام، رسانه‌ها و قدرت آنها است

در ادامه حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: پیامبر در مکه جهاد فیزیکی نظامی نداشت، جهاد ایشان جهاد نرم، تبیین، روشنگری، اطلاع رسانی و اغنا سازی بود و طبق صحبتهای ارائه شده به مخاطب خود، آنها آزادانه راه خود را طبق تحلیل‌های سیاسی، اجتماعی انتخاب کردند که از جمله آنها سمیه و بلال و دیگران توانستند ندای حق را بشنوند و به آن پاسخ مثبت دادند.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: سه جریان غربی، عبری، عربی با نظام جمهوری اسلامی ایران درگیر هستند که هر کدام با سلاح‌ها ، مباحث و شیوه‌های خود این کارها را انجام می‌دهند و نظام با هر سه جریان، مبارزه میدانی، اقتصادی، رسانه‌ای، امنیتی دارد.

وی با بیان اینکه در این مبارزات تلاش ما حرکت تبینی، رسانه‌ای، روشنگری است گفت: امروزه نظام ۴۳ سال است با قدرت در مقابل هجمه‌های دشمنان دوام آورده که یکی از پایه‌های استحکام بخشی نظام، رسانه‌ها و قدرت آنها بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان‌کرد: این قدرت رسانه‌ها است که توانسته حقانیت نظام و انقلاب را به جهانیان بشناساند و صدای سردار شهید سلیمانی را به گوش جهانیان برساند و همچنین این قدرت رسانه بود که سرود سلام فرمانده را به‌جهان شناساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha