برای پیشبرد اهداف انجمن با روحیه مطالبه گری و همکاری وجود داشته باشد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد با حضور ابراهیم رسولی مقدم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در ابتدا ابراهیم رسولی مقدم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد گفت: برای پیشبرد اهداف انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تمامی اعضای انجمن و به ویژه اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باید روحیه مطالبه گری و پیگیری مصوبات را در کنار همراهی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی داشته باشند.


وی با بیان اینکه اگر مشهد را کلان شهر می دانیم باید دید، عملکرد، تصمیم و همکاری کلان نیز در همه زمینه ها داشته باشیم، افزود: برای دستیابی به آنچه که شایسته جایگاه کتاب، کتابخانه و کتابخوانی باید رشدی متوازن در این حوزه در مناطق مختلف شهرستان اعم از حاشیه شهر و روستاها داشته باشیم و به عنوان متولیان این امر از این مسئله دفاع کرده و پیگیر آن باشیم.


رسولی مقدم استفاده از ظرفیت خیرین را با توجه به روحیه نوع دوستی مردم ایران در کنار اقدامات دولتی را عاملی موثر در پیشرفت اهداف حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

در ادامه محمدرضا بدیع زادگان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد ضمن تبریک انتصاب ابراهیم رسولی مقدم به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد به معرفی اعضای انجمن و نحوه و اهداف فعالیت انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پرداخت.


وی گفت: هدف اصلی این انجمن گسترش فضاهای کتابخانه ای و ارائه خدمات موثرتر در جامعه امروزی است که درگیر تکنولوژی و استفاده از فضاهای مجازی هستند.


بدیع زادگان با بیان اینکه امروز باید توجه بیشتری به حوزه کتاب و کتابخوانی داشته باشیم، افزود: در واقع جلسه انجمن کتابخانه های عمومی تنها جلسه ای است که بصورت تخصصی به حوزه کتاب و کتابخوانی می پردازد.

گفتنی است، تهیه نقشه جامع از وضعیت پراکندگی کتابخانه ها در مناطق مختلف شهرستان و افزایش حق عضویت کتابخانه های عمومی از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha