درباره آزمایشگاه آلبرت

نمایی از بخش های مختلف آزمایشگاه ما

  • آزمایشگاه آلبرت
  • آزمایشگاه آلبرت
  • آزمایشگاه آلبرت
  • آزمایشگاه آلبرت

آزمایشگاه آلبرت در سال 1345 با هدف ارائه خدمات تشخیصی عمومی ، تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و راه اندازی تمامی آزمایش ها و خدمات مورد نیاز آنان جهت تشخیص و درمان به موقع و ارتقای سطح کیفیت زندگی ایشان در حد امکان، توسط مرحوم دکتر پرویز فرشچی در میدان شهدا تاسیس شد. از سال 1385 این آزمایشگاه با تغییر پروانه به آزمایشگاه پاتوبیولوژی تغییر یافت.

در حال حاضر آقایان دکتر نوید احدی (دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه تهران، دکتری تخصصی بورد آسیب شناسی بالینی و تشریحی از دانشگاه تهران)، دکتر عظیم قلی زاده (دکتری داروسازی از دانشگاه تهران، دکتری تخصصی آسیب شناسی بالینی از دانشگاه تهران)، دکتر هادی اسفندی (دکتری پزشکی عمومی از دانشگاه تهران، دکتری تخصصی بورد آسیب شناسی بالینی و تشریحی از دانشگاه تهران)، دکتر وحید فلاح آزاد (بورد تخصصی آسیب شناسی بالینی دانشگاه تهران، فلوشیپ مولکولار پاتولوژی و سیتوژنتیک) و دکتر منصوره حقیقی (دکتری بیوشیمی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) پزشکان این مجموعه هستند.

از آن جایی که تشخیص و گزارش صحیح نتایج آزمایشات نیازمند همکاری و ارتباط تنگانگ آزمایشگاه و پزشک معالج است، دست تمامی پزشکان محترم را به گرمی میفشاریم و از تمام داشته های علمی و تکنیکی خود در این راستا بهره میگیریم. در طی سال های فعالیت این مجموعه تلاش نموده ایم تا با گلچین کردن بهترین دستگاه های تمام اتوماتیک آزمایشگاهی ، وارد کردن آن ها از معروفترین کمپانی های جهان و استفاده از کیت های انحصاری هر دستگاه که توسط شرکت سازنده دستگاه تولید میگردد ، با بالا بردن کیفیت خدمات رضایت پزشکان و بیماران را جلب نماییم. در این آزمایشگاه مراجعه کننده اولین اولویت است و سعی میشود تا تمامی آزمایش ها مطابق به روز ترین استاندارد های بین المللی و کشوری با رعایت استاندارد های کنترل کیفی انجام شوند. آزمایشگاه آلبرت از سال 1392 به محل جدید واقع در خیابان پیروزی منتقل گردید و در حال حاضر ساختمان آزمایشگاه در 4 طبقه و در مساحتی قریب به 600 متر مربع برقرار میباشد.

آدرس مطب

خیابان پیروزی،جنب پمپ بنزین سه راه سلیمانیه،پلاک 611


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha