بازدید میدانی سردار "شرفی" از روند پاسخگویی به مراجعان پلیس گذرنامه

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی با حضور میدانی در پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، روند خدمات دهی به مراجعان را بررسی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، صبح امروز سردار " محمد شرفی"؛ جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از روند خدمات دهی به مراجعان و فرآیند رسیدگی به مشکلات متقاضیان صدور یا تمدید گذرنامه بازدید میدانی کرد.

این مقام ارشد انتظامی در این بازدید ضمن گفت و گوی چهره به چهره با مراجعان به پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، پاسخگوی سوالات آنها در فرآیند صدور یا تمدید گذرنامه بود.

سردار شرفی در این بازدید میدانی بر تسهیل و تسریع خدمات دهی به مشتاقان حضور در اربعین حسینی (ع) و مراجعان به پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تاکید کرد.

ابلاغ تدابیر لازم به منظور تسهیل و تسریع خدمات دهی به مراجعان پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا و متقاضیان صدور و تمدید گذرنامه یکی از دستاوردهای این بازدید میدانی بود.

گفتنی است، پیش از این بازدید میدانی، جلسه ای به ریاست سردار " محمد شرفی"؛ جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با حضور رئیس سازمان اطلاعات فراجا، سردار " احمد دولتخواه"؛ معاون فاوای فراجا، سردار "ذوالقدر"؛ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا و مهندس " مهدی سیدهاشمی"؛ مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد فراجا به منظور تسهیل خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) به ویژه در بخش فرآیند صدور و تمدید گذرنامه برگزار شد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha