افزایش آمار بستری کرونا در نی ریز فارس

با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در نی ریز استان فارس و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی، سرپرست بیمارستان شهدای سلامت از راه اندازی دوباره بخش کرونا در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «پیمان امیدواری» گفت: با توجه به روند افزایشی مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در روزهای گذشته و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی، بخش کرونای بیمارستان از بیست و نهم مرداد در محیطی ایزوله و جدا از سایر بخش ها، راه اندازی شده است.
او با بیان اینکه در هفته گذشته و تنها در بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا ویزیت شده اند، اضافه کرد: در هفته گذشته ۲۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش کرونای بیمارستان بستری شدند؛ هم‌ اکنون نیز ۱۰ بیمار در بخش کرونا بستری هستند که در این بین حال دو فرد ۷۹ و ۸۰ ساله وخیم است.
سرپرست بیمارستان شهدای سلامت نی ریز افزود: به دلیل افزایش آمار مبتلایان و بیماران بستری در بخش کرونا و تغییر رنگبندی شهرستان، پرهیز از عادی‌ انگاری و همچنین رعایت کامل دستورالعمل‌ های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، برای پیشگیری از شیوع این بیماری و کاهش آمار ابتلا و مراجعه به بیمارستان، ضروری است
خبرنگار :جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha