بهره برداری بیش از ۱۱۰۰ پروژه توزیع برق زنجان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح یک هزار و ۱۵۷ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۷۵۵ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، پیام جوادی با اعلام این خبر با بیان اینکه این پروژه‌ها در فاصله زمانی هفته دولت ۱۴۰۰ تا هفته دولت ۱۴۰۱ اجرا و آماده بهره‌برداری شده‌اند، اظهارکرد: اجرای یک هزار و ۱۵۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۵۵ میلیارد ریال در یک‌سال به همت شبانه‌روزی همکاران تلاشگر شرکت توزیع برق استان در بخش‌های مختلف استان است.

وی با اشاره به پروژه های بهره برداری در هفته دولت این مجموعه افزود: ۳۲۵ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی، ۷۹ پروژه توسعه و احداث، ۱۸ پروژه روشنایی معابر، ۱۳۵ پروژه توسعه و اصلاح برق روستایی از محل عوارض برق، ۵۹۱ پروژه نیرورسانی و ۹ پروژه طرح کاهش پیک اجرا شده و همزمان با هفته دولت در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه از مجموع یک هزار و ۱۵۷ پروژه آماده‌ی بهره‌برداری در هفته دولت، ۴۴۷ پروژه با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریال در شهرستان زنجان، است افزود: ۱۶۳ پروژه با اعتبار ۱۵۶ میلیارد ریال در شهرستان خدابنده، ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره و ۹۸ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در شهرستان ابهر به بهره‌برداری می‌رسد.

جوادی تصریح کرد : همچنین ۱۱۷ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان، ۸۷ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه، ۵۶ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود و ۸۷ پروژه با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال در شهرستان طارم افتتاح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha