همکاری سازمان همیاری در رفع مشکلات و توانمندسازی شهرداری فیروزه

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار شهر فیروزه مسائل، مشکلات، نیازها و سازوکارهای همیاری و کمک به این شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، این نشست با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل، توسلی و فاطمی معاونان اداری مالی و بازرگانی سازمان و هادی درودی شهردار و دو تن از مدیران ارشد شهرداری فیروزه در محل سازمان همیاری برگزار شد.

در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات، چالش ها و نیازمندیهای شهر فیروزه، سازوکارهای همکاری سازمان با شهرداری در جهت رفع موانع و نیازهای این شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همکاری و مشاوره در حوزه دریافت تسهیلات بانکی، اجرای طرح احیای باغ تاریخی نشاط، خانه کمال الملک، استفاده از ظرفیت معادن سنگ فیروزه به عنوان یکی از نقاط قوت این شهر و ایجاد مرکز کشت و فرآوری گیاهان دارویی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه در خصوص آن مذاکراتی انجام شد.

گفتنی است در این نشست در راستای بهبود خدمات دهی و اثرگذاری مطلوب سازمان در حوزه آبادانی، اجرای طرح های اقتصادی، کمک به توسعه زیرساختها و خدمات به منظور جذب گردشگر به شهر فیروزه بر افزایش تعاملات دوجانبه و بهره گیری این شهرداری از ظرفتیهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف تاکید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha