اعتبار پروژه کمربندی شمالی زنجان از محل مولد سازی تامین می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز پروژه کمربندی شمالی از محل مولدسازی تامین خواهد شد، گفت: این پروژه در ۶ قطعه پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه قطعه ۵ بلوار شمالی زنجان، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: با توجه به اینکه مسکن ملی در کنار پروژه کمربندی شمالی اجرا می‌شود، بنابراین شروع این پروژه ابزاری برای زیست پذیرتر کردن مجموعه مسکن‌هایی است که در این منطقه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه دسترسی به افرادی که در این محل ساکن هستند راحت‌تر میشود و این مسئله بسیار مهمی است، افزود: ترافیک از این بخش به سمت تهم خواهد رفت.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نکته مهم دیگر پروژه این است که این پروژه با اعتبارات مولدسازی پیشرفت خواهد کرد، گفت: در قطعه ۶ از دانشگاه زنجان تا تهم مسیر ایجاد خواهیم کرد.

افشارچی با بیان اینکه در قطعه ۳ و ۴ نیز مشکل چندانی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برای اجرای قطعه ۱ و ۲ نیز از مردم همراهی می خواهیم تا شروع کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات در قطعات به نحوی نخواهد بود که قطعات ۵ و ۶ تمام شود و اقدامی در قطعات دیگر نشود، بیان کرد: همزمان با قطعات ۵ و ۶ کار در قطعات دیگر آغاز خواهد شد و پروژه پیشرفت خواهد کرد چراکه این پروژه ابزاری برای پرش زنجان به سمت جلو خواهد بود. با این حال امیدواریم با تلاش دوستان در راه و شهرسازی سرعت کار بیش از پیش باشد و در اسرع وقت شاهد افتتاح پروژه‌ها باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha