بوستان هاشمی نژاد بوستانی برای تداوم زندگی مناسب اجتماعی

استاندار زنجان گفت: قرارگیری این پروژه بوستان هاشمی نژاد در این منطقه‌  می‌تواند به لحاظ ارتقا فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه مؤثر باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی بوستان شهید هاشمی‌نژاد؛ ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: از تمام مجموعه عواملی که سبب آغاز انجام این پروژه در شهر زنجان شدند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه امسال هفته دولت به صورت موضوعی تقسیم‌بندی شده است، افزود: یکی از موضوعات مهم، عمران شهری است که در حرکت استان ما اهمیت ویژه دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در روز اول در حوزه عمران شهری دو پروژه مهم شروع شده و امیدواریم در اسرع وقت به پایان برسد، گفت: روز اول که شهردار مستقر شدند قرار بر اجرای چند پروژه در سال جاری گذاشته شد و با کمک شورای شهر به لطف خداوند پیشرفت خوبی کرد.

افشارچی با بیان اینکه پروژه بزرگ نهضت آسفالت، پروژه سبزه‌میدان، بازار و پادگان جزو پروژه‌های اجرایی در لیست امسال بود، بیان کرد: به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها کاملا آشکار است و پیشرفت خوبی نیز دارند با این وجود سعی بر این است تا انتهای سال زنجان را یک محیط تمیز با پروژه‌های تمام شده معرفی کنیم. با این حال امیدواریم تا انتهای سال بتوانیم زنجان را از نگاه گردشگری نیز به یک شکل دیگر مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع اقدامات دیگری نیز شهرداری آغاز خواهد کرد، ادامه داد: امیدواریم گاوازنگ، خانه بوران و پروژه‌های دیگر زنجان را زیست پذیرتر کرده و جای بهتری برای زندگی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه بوستان هاشمی نژاد یکی از پروژه‌های خوب بوده و جانمایی به هر دلیل بسیار خوب است، گفت: شاید در این بخش از شهر به لحاظ عدالت در ارائه خدمات شهری به طور شایسته عمل نشده اما امیدواریم شهر زنجان به سمت عدالت حرکت کند.

افشارچی با اشاره به اینکه این پروژه از لحاظ فرهنگی نیز برای این منطقه مفید خواهد بود، تصریح کرد: قطعا این فضا هم به لحاظ ارتقا فرهنگی و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: همان طور که تا الان تا جایی که توانسته ایم پشتیبان بوده‌ایم و بعد از این نیز در خدمت شورا خواهیم بود و امیدواریم شهرداری و شورا با توان مضاعف حرکت کنند، همین نترس بودن و ریسک پذیر بودن مجموعه مفید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha