آغاز عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار ۷۲ هکتار از اراضی روستای میرزاخانلو / آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستا در طارم

در چهارهمین روز از هفته دولت با حضور استاندار زنجان آغاز عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار ۷۲ هکتار از اراضی روستای میرزاخانلو ، آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستا در طارم و... به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، روز شنبه در چهارهمین روز از هفته دولت طرح های در دست ساخت و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و کشاورزی شهرستان طارم توسط استاندار زنجان افتتاح و بهره‌برداری رسید.

تکمیل بهسازی محور چورزق _سه راهی شیت ،۲۵ میلیارد اعتبار مورد نیاز است

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید استاندار از عملیات بهسازی و آسفالت ریزی چورزق _سه راهی شیت گفت: فاز اول عملیات بهسازی و آسفالت ریزی این مسیر پر تردد با اعتبار ۹ میلیارد تومان انجام شده است که برای تکمیل بهسازی این راه ارتباطی ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار باقیمانده عملیات بهسازی مسیر، ظرف ۶ ماه تکمیل می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به روکش آسفالت سه راهی آستاکل درام که به طول ۵کیلیومتر است افزود : برای این پروژه ۶۰میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستا در طارم

رحیم سلیمان نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جریان سفر استاندار به شهرستان طارم در آغاز عملیات گازرسانی ۵ روستا پروژه ها با اعتبار نزدیک ۱۶ میلیارد تومان اجرایی می شود.

رحیم سلیمانی نژاد افزود: در زمان حاضر میزان بهره مندی جمعیت روستایی شهرستان طارم از گاز شهری، ۸۰ درصد است که با تکمیل پروژه های در دست اجرا این میزان به حدود ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی اظهار داشت: از ۷۹ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان طارم، ۵۱ روستا دارای گاز شهری است و عملیات اجرایی گاز رسانی به ۱۴ روستای دیگر نیز در دست انجام است.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز شهری برخوردارند، افزود: با تکمیل طرح های در دست اجرا، این میزان به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

آغاز عملیات اجرایی پروژه آبیاری تحت فشار ۷۲ هکتار از اراضی روستای میرزاخانلو

روح الله حسنی با اشاره به اجرای این طرح گفت : این پروژه در جهت بهینه کردن مصرف آب و کاهش مصرف آب موثر است بطوری که باغات زیتون ۸ هزار مترمکعب مصرف آب دارند که با این طرح در مصرف آب بهینه می‌شود و ظرف ۶ ماهه این پروژه به اتمام میرسد .

وی با بیان اینکه از ۲۱هزار هکتار باغات طارم ۴هزار و ۵۰۰ هکتار فقط به صورت آبیاری تحت فشار است افزود : یکی از موضوعات مهم وزارت کشاورزی آبیاری نوین است

به گزارش خبرگزاری سلامت، در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار زنجان در شهرستان طارم ،فاز اول بهسازی مسیر شیت- چورزق ، افتتاح عملیات آسفالت ریزی مسیر آستاکل به درام ،آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستا در طارم ، آغاز عملیات گاز رسانی به ۲ واحد تولیدی ،آغاز عملیات اجرایی پروژه آبیاری تحت فشار ۷۲ هکتار از اراضی روستای میرزاخانلو، به مرحله بهره برداری با آغاز عملیات اجرایی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha