۵۸ طرح صنعتی و روستایی در گناباد افتتاح شد

فرماندار شهرستان گناباد از افتتاح و راه اندازی ۵۸ طرح صنعتی و روستایی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی و به نقل از ستاد خبری هفته دولت روابط عمومی استانداری ، رضا نصیری فرماندار شهرستان گناباد، حل مشکل سرمایه درگردش چینی تقدیس گناباد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعتبار 40 میلیارد تومان را یکی از اقدامات مهم این هفته دانست و افزود: با راه اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی ، هزار و 100 نفر مشغول به کار هستند.


وی به طرح توسعه کارتن کوثر در هفته دولت با اعتبار 25 میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح، اعتبارات لازم توسط بخش خصوصی و اعتبار بانکی تامین شد.


نصیری طرح مونتاژ تراکتور با اعتبار 35 میلیارد تومان با ظرفیت سالانه مونتاژ یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور را یکی دیگر از طرح های مهم هفته دولت دانست که با حضور وزیر صنعت، معدن دراین شهرستان افتتاح شد.


فرماندار شهرستان گناباد ادامه داد: با دستور استاندار پست موبیل برق گناباد به این شهر منتقل شد، اکنون این پست از دو ماه قبل با اعتبار 31 میلیون تومان راه اندازی شده و فعال است.


وی همچنین به افتتاح فاز دوم کارخانه دانه بندی آرا سیلیس گناباد با اعتبار 65 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: این کارخانه قابلیت کنستانتره آهن و فراوری روزانه ۲۵۰ تن سلیس را دارد. این کارخانه، نیازمندی صنایع خراسان رضوی را از داخل استان با هزینه کمتری تامین می‌کند.


نصیری افتتاح کارخانه دانه های روغنی به اعتبار 10 میلیارد تومان، راه اندازی طرح تولید مبل با حمایت کمیته امداد امام خمینی با اعتبار دو میلیارد تومان، اجرای طرح هادی روستای رضو و سنگفرش داخل روستا را از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان عنوان کرد.


وی کلنگ زنی آبرسانی در یکی از روستاهای شهرستان با اعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح زمین چمن روستای زیبد با اعتبار900 میلیون تومان کمک خیرین و برگزاری برنامه های فرهنگی و نشست های مردمی را جزء برنامه های هفته دولت در شهرستان گناباد یاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha