افتتاح بخش ویژه گردشگری سلامت در بیمارستان درگز

در چهارمین روز از هفته دولت، با حضور جانشین و دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان بخش ویژه گردشگری سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) درگز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ این بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) با ۱۲ اتاق و ۱۲ تخت با اعتبار ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


شایان ذکر است بناست بعد از بازدید هیات ترکمنستان از این بخش بیمارستانی، از آن برای درمان بیماران کشور همسایه و توسعه توریست درمانی بین دو کشور استفاده گردد.


این پروژه با حضور مرتضی دهقانی; معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، فرماندار و سایر اعضای شورای اداری شهرستان درگز به بهره برداری رسید.


معاون استاندار در سفر خود به درگز ضمن غبارروبی از گلزار شهدای گمنام شهرستان، سایر پروژه های شهرستان را نیز بازدید کرد.


از مهمترین پروژه هایی که در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت می توان افتتاح تونل گلخندان به طول 550 متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، افتتاح پل عابر پیاده با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان و نیز کلنگ زنی غرفه های تجاری شهرداری درگز با اعتبار 2.5 میلیارد تومان اشاره نمود.


جانشین و دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان همچنین ضمن تکریم مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و 370 شهید شهرستان درگز، با خانواده شهید مرتضی نبوت دیدار و گفتگو کرد.


دهقانی همچنین در این سفر با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و ایتام شهرستان نیز گفتگو کرد.


از دیگر برنامه های سفر معاون استاندار می توان به دیدار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه شهرستان، گفتگوی تلفنی با حجت الاسلام ایروانی امام جمعه شهرستان درگز که در بستر بیماری هستند و همچنین بازدید از سد درونگر اشاره نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha