افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰۰ پروژه هفته دولت در ششتمد

فرماندار شهرستان ششتمد از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰۰ پروژه در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی، حسین ایثارگر ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجائی و باهنر، با اشاره به پروژه‌هایی که به مناسبت این هفته در شهرستان ششتمد افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود گفت: 115 پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی و خدماتی در هفته دولت مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفتند.


وی افزود: یک مورد از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی بود و سایر پروژه‌ها افتتاح شدند. ارزش ریالی این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر 71 میلیارد تومان است.


ایثارگر درباره مهم‌ترین پروژه هفته دولت این شهرستان تاکید کرد: افتتاح مجتمع بزرگ مرغ مادر گوشتی زنجیره یادگار در ششتمد با اعتبار بیش از 31 میلیارد تومان که شامل 93 واحد مرغداری گوشتی است و ظرفیت 45500 قطعه مرغ مادر دارد از مهم‌ترین پروژه‌های ما بود.


وی با بیان این که «پروژه مذکور زیر نظر جهاد کشاورزی بود» تصریح کرد: آورده‌ی اولیه سرمایه‌گذار که صرف خرید مکان، بازسازی محل، به‌روز کردن تجهیزات و ... شد، 11 میلیارد و 500 میلیون تومان بود.


فرماندار شهرستان ششتمد با اشاره به دیگر پروژه‌های هفته دولت متذکر شد: افتتاح خانه بهداشت، مسکن‌های مددجویی کمیته امداد، مسکن محرومین بنیاد مسکن و احیای قنوات از پروژه‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.


ایثارگر افزود: همچنین عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی بزرگ ششتمد هم آغاز و کلنگ‌زنی شد.


وی اظهار کرد: حجم پروژه‌های هفته دولت شهرستان ششتمد از نظر تعداد و ارزش اعتبارات در مقایسه با سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته است.


ایثارگر ضمن بیان این مطلب که «بیش از 95 درصد پروژه‌های هفته دولت ما در حوزه توسعه روستایی است» عنوان کرد: علاوه بر پروژه‌های هفته دولت، تا پایان سال جاری پروژه‌های دیگری از جمله گازرسانی به 12 روستا و تکمیل سه پروژه عظیم آب‌رسانی در حوزه آب شرب را در دستور کار داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha