بزرگترین رویکرد دولت سیزدهم توجه به مشکلات مردم است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم در راستای اهداف اصلی نظام قدم بر می‌دارد گفت: یکی از بزرگ‌ترین رویکرد دولت گفتمان با مردم و تکریم آنها و توجه به مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، ابوالفضل رفیعی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۶ شهید کارمند استان و شهدای دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : بسیج و تشکیل بسیج در اصل در ادامه راهبرد حضرت امام (ره) در راستای مردمی کردن انقلاب اسلامی استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: با تدبیر امام (ره) شاهد هستیم این نهاد مقدس و شجره طیبه برکات خود را در جامعه نشان می‌دهد و به تقویت بعد مردمی و مردم سالار کمک کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بیان کرد: در هر زمان که بسیج به مسئله‌ای ورود کرده و در موقعیت‌های مختلف حضور داشته مشکلات بزرگ به راحتی حل شده و یادآور این نکته است که برای ادامه مسیر و قدم گذاشتن در راه تمدن سازی که رهبری در بیانیه گام دوم اعلام کردن راهی جز این نداریم.

رفیعی با بیان اینکه با روحیه بسیجی و این فرهنگ می‌توانیم در مسیر قله تمدن‌سازی حرکت کنیم گفت: بسیاری از مشکلات وجود دارند که صرفاً با روحیه بسیجی و حضور در میدان و کار جهادی که از ویژگیهای فرهنگ بسیجی است حل می‌شود و باید این فرهنگ را ترویج دهیم.

وی گفت: می توان با اقدامات فرهنگی و عملی روحیه بسیجی را در کل بدنه اجرای دولت ایجاد و تقویت کرد زیرا با روحیه بسیجی می توان مشکلات را حل کرد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به موضوع کادرسازی اشاره کرد و گفت: ما شاهد بودیم در حوزه بسیج این مهم اتفاق افتاده که در محلات، ادارات،سازمان ها کادرسازی شده است و باید در کنار وظایف و اقدامات انقلابی نیم‌نگاهی به کادرسازی داشته باشیم.

رفیعی گفت: ما نیازمند نتیجه لایه با روحیه جهادی و انقلابی در همه عرصه‌های نظام هستیم و تلاش می‌کنیم حداکثر امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در راستای اهداف اصلی نظام قدم بر می‌دارد و یکی از بزرگ‌ترین رویکرد دولت گفتمان با مردم و تکریم آنها و توجه به مشکلات مردم است و باید به عنوان یک راهبرد در همه سیاست‌گذاری‌های دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد، که خروجی آن موجب رضایت و تقویت مردم سالاری دینی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha