فاز اول عمارت قصر سفید شهرستان ابهر افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر گفت: به مناسبت هفته دولت، فاز اول مجموعه گردشگری عمارت قصر سفید در شهرستان ابهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، ،گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری فاز اول مجموعه گردشگری عمارت قصر سفید شهرستان ابهر ۲۵۰ میلیارد ریال توسط آقای کمالی سرمایه گذار این طرح است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی مجموعه به میزان ۲۰ نفر به‌طور مستقیم و ۴۰ نفر به‌طور غیرمستقیم اسن افزود: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای دو هزار ۴۰۰ مترمربع که شامل سالن چندمنظوره، سوئیت‌های اقامتی، سرویس‌های بهداشتی و ... احداث‌شده است.‌

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر در حوزه گردشگری ابهر اقدامات چشمگیری انجام‌شده است افزود : این تحولات در حوزه گردشگری نتیجه کار تیمی و وحدتی است که در این شهرستان جریان دارد.

آبیان خاطرنشان کرد: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان آمادگی لازم را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha