طلسم ۷ ساله شکست / پل سید جمالدین خرمدره افتتاح شد

پس از گذشت ۷ سال طلسم شکست و پل سید جمالدین شهرستان خرمدره در هفتمین روز هفته دولت افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،در هفتمین روز هفته دولت با حضور استاندار زنجان و مسوولان استانی در شهرستان خرمدره چندین طرح عمرانی آغاز و بهره برداری رسید که مهمترین آن شکست طلسم ۷ ساله پل سید جمالدین خرمدره بود.

طلسم ۷ ساله شکست / بهره برداری پل سید جمالدین خرمدره در هفته دولت

جعفر قزوینان مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در آیین مراسم بهره‌برداری پل سید جمالدین شهرستان خرمدره با اشاره به دلایل تأخیر افتتاح این پروژه، اظهار کرد : یکی از دلایل مربوط به جابجایی تأسیسات بوده است .

وی تصریح کرد: این پل به طول ۲۵ متر و با اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان که از محل اعتبارات ملی تامین شده بود هزینه شده است.

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در خرمدره

سعید شاهین فر معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در شهرستان خرمدره اظهار کرد: در این شهرستان بیش از سه هزار نفر متقاضی مسکن بودند که حدود یک هزارو ۳۰۰ نفر واجد شرایط شدند.

وی با بیان اینکه برای احداث ۸۰۰ واحد از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر خرمدره، ۶ هکتار زمین از اراضی بنیاد مستضعفان تأمین و تملک شده است، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی، این واحدها ظرف ۲ سال ساخته خواهد شد.

شاهین فر خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳۰ واحد از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر خرمدره توسط بنیاد مسکن در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت: افتتاح پنج کیلومتر روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، افتتاح یک واحد بسته بندی محصولات غذایی با سرمایه گذاری هشت میلیارد تومان، افتتاح پروژه زیر گذر پل جمالدین شهر خرمدره با اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای قلعه حسینیه با اعتبار پنج میلیارد تومان ،و دیدار مردمی و مسئولان شهرستانی از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار زنجان در هفتمین روز هفته دولت به شهرستان خرمدره بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha