انجمن کلیوی زنجان باید در حوزه گردشگری سلامت فعال شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت : انجمن کلیوی زنجان در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است و این موقعیت به‌دست‌آمده حاصل اعتماد مردم به این انجمن است و باید این مجموعه در حوزه گردشگری سلامت فعال شود.

به‌گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سید سعید صفوی در بازدید از انجمن کلیوی استان زنجان اظهار کرد: انجمن کلیوی زنجان در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است و این موقعیت به‌دست‌آمده حاصل اعتماد مردم به این انجمن است و باید این مجموعه در حوزه گردشگری سلامت فعال شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های زنجانی‌ها مهربانی آن‌ها است، اضافه کرد: به همین دلیل به‌عنوان زنجان میزبان مهربان نام‌گذاری شده که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها است.

صفوی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر اینکه کاری کنیم بیمار جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشد، افزود: این موضوع توسط زنجانی‌ها و خیریه‌های فعال در استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران خیریه‌ها بزرگترین خیران هستند، بیان کرد: این افراد توانستند خدمت‌رسانی موثر در جامعه را در جریان بیندازند و کمکهای مردمی را با دقت و وسواس در اختیار افراد نیازمند قرار دهند که این مدیریت زمینه همراهی خیرین را فراهم می‌کند و زمینه آشتی نهادها با مردم را ایجاد می‌کند.

در ادامه محمدرضا طهماسبی مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با اشاره به اینکه انجمن کلیوی در تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت میراث‌فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های جانبی برای بیماران و خیرین است، بیان کرد: در این زمینه امیدواریم نگاه مثبتی به انجمن کلیوی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مهمانسرای انجمن کلیوی شامل ۱۰ سوئیت با ۳۴ تخت در انتظار مجوز نهایی است تا به مسافران و بیماران خدمات ارائه دهد.

در ادامه این دیدار زمینه‌های همراهی و همکاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha