آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه در شهرستان ابهر

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۸ کلاسه شناط ابهر، افتتاح مجتمع گردشگری و بهره برداری چمن مصنوعی مدرسه در هفته دولت محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان روز چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان ابهر طرح های در حال بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی این شهرستان بمناسبت هفته دولت را افتتاح کرد.

افتتاح فاز اول مجموعه گردشگری ملل شهرستان ابهر

مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در آئین افتتاح فاز اول ممجموعه گردشگری ملل شهرستان ابهر بمناسبت هفته دولت در حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان اظهار کرد: در فاز نخست ۷۱۹ میلیارد ریال در مجموعه گردشگری ملل در شهرستان ابهر سرمایه‌گذاری شده است که از این میزان ۱۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است.

وی با بیان اینکه فاز نخست این مجتمع خدماتی رفاهی با زیربنای هزار و ۷۰۰ مترمربع واقع در آزادراه زنجان- قزوین ساخته‌شده است افزود : فاز نخست شامل جایگاه سوخت، سفره‌خانه، نمازخانه، کافی‌شاپ، رستوران، آلاچیق، سکوی نشیمن و فضای سبز است.

این مسئول ادامه داد : به موجب افتتاح این مجموعه اشتغال برای ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجادشده است .

صفوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳ طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان ابهر در حال احداث است بیان کرد : باید شرایطی را فراهم کنیم تا بنگاه‌های اقتصادی موجود از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و چرخ‌های صنعت گردشگری را بیش‌ازپیش حرکت دهند.

آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۸ ساله شناط شهرستان ابهر

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر در آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۸ کلاسه شناط ابهر گفت : این مدرسه با مساحت یک هزار و ۸۲۰ مترمربع در ۲ طبقه ساخته می‌شود که طبق پیش بینی های صورت گرفته طی دوسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این مدرسه جایگزین مدارس تخریبی شهرستان است و به نوعی باعث افزایش سرانه آموزشی شهرستان خواهد شد .

بهره برداری از چمن مصنوعی مدرسه شهرستان ابهر

ابوالفضل‌ رفیعی در آیین بهره برداری چمن مدرسه شهرستان ابهر بیان کرد: ایجاد نشاط و ارتقای سلامت دانش آموزان از برنامه های مهم طرح تحول آموزش و پرورش است، که دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش در این راستا تلاش می کنند که احداث چمن های مصنوعی در مدارس یکی از این اقدامات است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث ۱۴ چمن مصنوعی، ۱۰ زمین ورزشی و ۱۰ زمین شنی ورزشی در مدارس سطح استان هدف گذاری شده است، افزود: اعتبار اولیه این طرح به طور مستقیم به حساب مدارس واریز و کارسازی شده است و از ظرفیت خیرین نیز در اجرای این طرح بهره گرفته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha