مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی: جامعه هدف بهزیستی نیازمند حمایت پارک علم وفناوری هستند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، گفت: جامعه هدف بهزیستی نیازمند حمایت پارک علم وفناوری هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، حسن شرفی در نشست انعقاد تفاهمنامه همکاری با پارک علم وفناوری، اظهار داشت: نیازهای جامعه هدف همیشه حمایت مالی، تامین مسکن وحتی صرفا تأمین شغل نیست، گاهی معلول یا مددجوی بهزیستی در شرایطی قرار می‌گیرد که به لحاظ فیزیکی دچار مشکلاتی میگردد، مشکلاتی که با یک نو آوری میشود آن نیاز را برآورد کرد.

وی ادامه داد: فردی که که پنجه های دستش در حادثه ای قطع ومعلول شده بود و با ایده پردازی وخلاقیت فردی که برایش پنجه فلزی درست کرده بود نیازش در حد زیادی مرتفع شد.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مسئله ای به این مهمی مارا برآن داشت تا به سراغ پارک علم وفناوری بیاییم تا با انعقاد این تفاهمنامه بتوانیم علاوه بر وصل شدن به شرکتهای دانش بنیان شرایط حمایت پارک راهم از مددجویان تحت حمایت فراهم نماییم.

شرفی با اشاره به اینکه ما در بهزیستی برا جامعه هدف شغل ایجاد نمی کنیم، گفت: بلکه شرایط ایجاد شغل پایدار توسط خود فرد را فراهم می کنیم و در این زمینه علاوه برتسهیلاتی که در دولت مردمی سیزدهم بسیار افزایش داشته مشوق های زیاد دیگری هم داریم.

برگزاری دوره های استارتاپی ویژه جامعه هدف و برقراری ارتباط بین آنها وشرکتهای دانش بنیان همچنین راه اندازی خانه خلاق حوزه بهزیستی از جمله پیشنهادات مطرح شده توسط دکتر ناصری مدیر پارک علم وفناوری خراسان جنوبی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha