۵۰۷ واحد مسکونی محرومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت : براساس تفاهمنامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان ( ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور )، ۵۰۷ متقاضی ساخت مسکن در استان زنجان تا پایان سال ۱۴۰۱ صاحب مسکن می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۰ خانوار از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بهره مند شدند اظهار کرد:
از این تعداد ۲۴۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه، ضرورت مقاوم سازی در روستاها برهیچ کس پوشیده نیست، یادآورشد: برنامه اصولی مقاوم سازی خانه های روستایی علاوه بر ایمنی روستائیان موجب صیانت از سرمایه های ملی می شودکه در این میان آموزش دست اندرکاران ساخت و ساز روستایی و در نهایت رعایت اصول و ضوابط فنی و نظارت و همکاری ارگانهای دولتی در ساخت و ساز روستایی می تواند در بهبود کیفیت ساخت و ساز مناطق روستایی موثر باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد : استان زنجان از حیث مقاوم سازی مسکن های روستایی جزو استان های پیشرو کشور محسوب می شود به طوری که در این زمینه از متوسط کشوری بالاتر است.

خواجه ای از معرفی و شناسایی ۵۰۷ متقاضی برای ساخت مسکن در استان که براساس تفاهمنامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان ( ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور )صورت گرفته است گفت : ۵۰۷ واحد مسکن تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه احداث واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد، ۳۳۲ متقاضی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شناسایی شده و در حال حاظر واحدهای مسکونی این افراد در حال ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha