860 هزار دلار صادرات شرکت های تعاونی شهرستان قاین

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از صادرات 860 هزار دلاری شرکت های تعاونی شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به مناسبت هفته تعاون در دیدار با فرماندار قاین ضمن اشاره به طرح‌های اجرایی در حوزه اداره تعاون و همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و سیاست حمایتی دولتی در سطح شهرستان پرداخته شده است، اظهار داشت: صادرات تعاونی های شهرستان قاین 860 هزار دلار در سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 96 تعاونی فعال در شهرستان قاین مشغول فعالیت هستند که این تعاونی ها 693فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد کرده اند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تاکید بر موضوع برند سازی عنوان کرد: تعداد 6 تعاونی در شهرستان قاین دارای برند می باشند لذا تعاونی ها می بایست با ثبت برند به نام شرکت تعاونی و معرفی محصولات در بازارهای ملی و بین المللی شهرستان بکوشند .

اشرفی ادامه داد: هزینه ثبت برند شرکت های تعاونی توسط وزارت پرداخت می شود.

در پایان محمدی فرماندار قاین ضمن تبریک هفته تعاون به تعاونگران، از اقدامات ارزنده تعاونی ها در سالهای اخیر تشکر کرد و افزود: مهمترین مزیت تعاونی استفاده از سرمایه های خرد و انجام کارهای بزرگ است و از تعاونی ها خواست نسبت به اهتمام جدی به این حوزه و استفاده از همه ظرفیت ها اقدام نمایند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha