دنیای صنعت بدون انرژی معنا ندارد/ در توسعه صنعتی باید شتاب دهنده و پیشگام بود

وزیر کشور با بیان اینکه دنیای صنعت بدون انرژی معنی ندارد، و انرژی نیز بدون انتقال فایده‌ای نخواهد داشت گفت : باید در توسعه صنعتی همواره شتاب‌دهنده و پیشگام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، احمد وحیدی‌ ظهر روز سه شنبه در آیین آغاز به کار ۳۶۰ نیروی جدید الاستخدامی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان با بیان اینکه دنیای صنعت بدون انرژی معنی ندارد، اظهار کرد: حیات امروز با وصل به انرژی امکان‌پذیر بوده و انرژی نیز بدون انتقال فایده‌ای نخواهد داشت که این موضوع نشان از اهمیت کار این شرکت دارد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در امر خیر سبقت می گیرند مقرب درگاه حق هستند، افزود: مهم این است که در بازار کار خیر سبقت بگیرید و این اتفاق در این مجموعه افتاده است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید در توسعه صنعتی همواره شتاب‌دهنده و پیشگام بود افزود:پرچم دار بودن در سطح استان ،عرصه ملی و در نهایت پیشگام بودن در سطح بین المللی و منطقه اتتظار ماست.

وحیدی با اشاره به وجود ظرفیت های لازم می‌توان به افق های بلند توسط نیروهای کار دست یافت بیان کرد: گاهی یک صنعت و یک کارکرد می‌تواند از نظر جهانی برند شود و اگر صنایع ما در سطح کشور بتواند به برندی برای ایران تبدیل شود می تواند ارزشمند باشد.

وحیدی با اشاره به اینکه زمینه رشد برای نیروهای جدید برای آشنایی با مسائل صنعتی در این مجموعه فراهم است، تصریح کرد: با چنین ظرفیت هایی می توان نرخ بیکاری را در استان به صفر رساند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha