جلسه تکریم و معارفه معاون بازرگانی سازمان همیاری برگزارشد

در جلسه ای با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی مشهد، مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، معاون جدید بازرگانی و مدیرعامل شرکت ژلاتین آریا وابسته به سازمان همیاری معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ این جلسه با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری، موسی الرضا حاجی بگلو نائب رئیس و تعدادی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در محل سالن جلسات سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار شد.


سلمان امانی به عنوان معاون جدید بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی معرفی و از زحمات و تلاش های سید محمد اسماعیل فاطمی در دوران مسئولیتش در این جایگاه قدردانی و به عنوان مدیر بازرگانی شرکت همیاران شمال شرق یکی از شرکتهای وابسته به سازمان همیاری منصوب شد.


همچنین وحید جمالی مدیرحوزه مدیرعامل سازمان همیاری با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل شرکت ژلاتین آریا معارفه و از زحمات محسن انصاری مدیرعامل پیشین این شرکت تجلیل شد.


محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دراین جلسه با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین سازمان های همیاری در سطح کشور هستیم، عنوان کرد: معاونت بازرگانی حوزه ای است که بیشترین ارتباط را با شهرداریها، کارخانه ها، تولیدکنندگان و ... به عنوان تامین کننده نیازهای بخش مدیریت شهری دارد.


وی با اشاره به هدفهای بلند متصور برای سازمان همیاری بیان کرد: تلاش داریم با چابک سازی حوزه بازرگانی و تغییراتی که در این حوزه با حضور معاونت جدید در بخش ستادی و همچنین حوزه بازرگانی شرکت همیاران شمال شرق ایجاد می شود مسیر را برای رسیدن به این اهداف هموارتر کنیم.


موسی الرضا حاجی بگلو نائیب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی را از خودمان می دانیم چراکه شهرداری مشهد به عنوان بزرگترین سهامدار این مجموعه همواره از ظرفتیهای آن در جهت اجرای مناسب پروژه های شهری استفاده کرده است.


وی خاطر نشان کرد: در مجموعه مدیریت شهری با تمام توان در خدمت سازمان همیاری خواهیم بود و تلاش داریم عملکرد، نظارت و تصمیم گیری دراین حوزه را بیشتر کرده تا به نحوه مطلوب تری از پتانسیلهای این سازمان به نفع مردم، شهروندان و زائران در شهر مقدس مشهد بهره برداری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha