سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، نقطه اتکای مدیریت شهری در مسیر ایجاد درآمد پایدار

رئیس شورای شهر از مدیریت و کارکنان سازمان سرمایه گذاری به عنوان مجموعه ای کارآمد و موثر در فعالیت های سرمایه گذاری مجموعه شهرداری یاد کرد و گفت: همکاران بنده در پارلمان شهری بر روی حمایت از مقوله سرمایه گذاری تاکید دارند و شورای شهر دوشادوش شهرداری، روند فعالیت های اداری و ستادی سازمان را تسهیل می کند. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، دومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ساری با حضور پرویز شعبانی رئیس شورای شهر، شهرام ایرجی، ذوالفقار شریفی و سید حسن احمدی اعضای شورا، مهدی نجاتی جوارمی رئیس وتنی چند از مسئولان سازمان مذکور با هدف ساختار سازی فعالیت های سازمان سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت های این بخش به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی به شهر و شهروندان ساروی برگزار شد.

مدیریت و کارکنان سازمان سرمایه گذاری به عنوان مجموعه ای کارآمد و موثر در فعالیت های سرمایه گذاری مجموعه شهرداری
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به نقش استراتژیک سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در افزایش روند کمی و کیفی درآمدهای شهرداری، اظهار داشت: فعالیت این سازمان زمینه مناسبی را برای گسترش مناسبات اجتماعی مردم با شهرداری فراهم می آورد.

پرویز شعبانی از مدیریت و کارکنان سازمان سرمایه گذاری به عنوان مجموعه ای کارآمد و موثر در فعالیت های سرمایه گذاری مجموعه شهرداری یاد کرد و گفت: همکاران بنده در پارلمان شهری بر روی حمایت از مقوله سرمایه گذاری تاکید دارند و شورای شهر دوشادوش شهرداری، روند فعالیت های اداری و ستادی سازمان را تسهیل می کند.


شهرداری ساری به سرمایه گذاری احتیاج ویژه دارد
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری ساری به سرمایه گذاری احتیاج ویژه دارد، گفت: با توجه به اینکه منابع درآمدی فعلی شاید نتواند پاسخگوی نیازهای عمومی شهروندان باشد، استفاده از رویکرد جذب منابع درآمدی جدید و ظرفیت های شاخص سرمایه گذاران بر روی طرح های هدف، ایده ای مناسب برای فعالیت سازمان سرمایه گذاری خواهد بود.

شهرام ایرجی ادامه داد: به دنبال ساز و کار مناسبی هستیم تا ضمن دعوت از سرمایه گذاران بومی برای مشارکت در طرح های مد نظر شهرداری، حمایت از سرمایه گذاران را به صورت هدفمند در دستور کار قرار دهیم که برای این منظور دعوت از آنها برای حضور در جلسات شورا و تبادل نظر برای اتخاذ راهکارهای همکاری های متقابل مورد امکان سنجی قرار دارد.

استفاده از روش های نوین درآمدزایی برای شهرداری
دیگر عضو شورای شهر ساری استفاده از روش های نوین درآمدزایی را برای شهرداری حائز اهمیت دانست و گفت: حضور مهدی نجاتی جوارمی در جایگاه ریاست سازمان سرمایه گذاری و همکاران متخصص ایشان در بخش های مختلف باعث دلگرمی مجموعه مدیریت شهری در شورای شهر است که بتوانیم زمینه حضور سرمایه گذاران را در شهرداری فراهم آوریم.

سید حسن احمدی افزود: معتقدم جلب اعتماد سرمایه گذاران و تسهیل در بروکراسی های اداری فعالیت مشارکتی آنها مسئله مهمی است که باید با یک ساختار سازی منسجم توسط شهرداری و شورای شهر مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.


توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری در شهر ساری
عضو شورای اسلامی شهر ساری با ابراز رضایت از فعالیت های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مرکز استان، توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری در شهر ساری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اعتقاد بر این است سازمان سرمایه گذاری باید در تمامی بخش های درآمدی شهرداری اثرگذاری مستقیم داشته باشد.

سید ذوالفقار شریفی اهتمام به ایجاد و بهبود منابع درآمد پایدار برای شهرداری را اصلی انکارناپذیر در روند ارتقا فعالیت های در دست اقدام دانست و خاطر نشان کرد: نگاه شهرداری ساری و سازمان سرمایه گذاری باید پایه ریزی جذب سرمایه گذاری های کوچک و بزرگ باشد و قطعا اعضای شورای شهر مشکلات موجود در مسیر طرح های این سازمان را مرتفع خواهد کرد.

اعمال ضریب تشویقی برای سرمایه گذاران در طرح های مشارکتی
در این جلسه رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با تشریح گزارشی کامل از فعالیت های سازمان متبوعش، حمایت های دلسوزانه شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر را در تسریع روند فعالیت های سازمان سرمایه گذاری مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در کلیه امور خدمات رسانی این سازمان، مبحث آموزش کارکنان و بروز رسانی دانش کاری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نجاتی جوارمی یادآور شد: ریسک پذیری و استفاده از روش های علمی و دارای تجارب موفق از جمله راهبردهای مناسبی است که می تواند در بهبود فعالیت های سرمایه گذاری شهرداری و فعالیت های سازمان مذکور اثرگذار باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بحث مشوّق ها و اعمال ضریب تشویقی برای سرمایه گذاران در طرح های مشارکتی مدنظر، در حال طراحی و تدوین نهایی است که قطعاً می تواند به تامین منافع مجریان امر و مردم شهر ساری منجر شود از این رو سرمایه گذاران می توانند شاهد طرح های جذابی از سوی این سازمان در بخش سرمایه گذاری باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha