دستور وزیر راه به مدیران کل جاده‌ای برای تسهیل در تردد زائران اربعین 

وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با مدیران کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان‌های مرزی خواستار بهره‌گیری از تمامی امکانات رفاهی به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی ، طی تماس تلفنی با مدیران کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

وی در این تماس ضمن تشکر از زحمات و خدمات راهداران، مدیران کل و نمایندگان این وزارتخانه که در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین، باشماق، میرجاوه و ریمدان مستقر هستند، خواستار آن شد به منظور بهبود وضعیت تردد زائران از حداکثر امکانات وزارت راه و شهرسازی برای رفاه زائرین به کار گرفته شود.

با اختصاص ۸ هزار دستگاه اتوبوس به عملیات سفرهای جاده‌ای اربعین در هر شبانه‌روز ۳ هزار تا ۳۵۰۰ دستگاه اتوبوس در مرزها مستقر است و ۸۰ هزار نفر در هر شبانه‌روز یا ۳۳۰۰ نفر در هر ساعت امکان جابه‌جایی با ناوگان جاده‌ای خواهند داشت.

دو پایانه مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان برای تردد زائران پاکستانی از شرق کشور و سفر آنها به عتبات از مرز شلمچه در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha