مستمری‌بگیران تامین اجتماعی قم ۱۰.۳ درصد افزایش یافت
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: آمار بیمه‌شده‌های تامین اجتماعی این استان در بخش مستمری‌بگیران در یک سال گذشته ۱۰.۳ درصد افزایش یافته است.

محمد عاشوری در گفت و گو با خبرنگاران گفت:‌ در حال حاضر ۱۰۲ هزار و ۲۳۸ نفر بیمه شده اصلی و تبعی در بخش مستمری‌بگیران تامین اجتماعی هستند که نسبت به سال گذشته هفت هزار و ۵۴۳ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: ۵۶ هزار و ۹۵۰ نفر در این استان بیمه شده اصلی در بخش مستمری‌بگیران هستند که نسبت به سال گذشته پنج هزار و ۲۹۷ نفر افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۴۳ هزار و ۴۲ نفر بیمه‌شدگان تبعی در بخش مستمری‌بگیران بودند که امسال این تعداد به ۴۵ هزار و ۲۸۸ نفر افزایش یافته است.

عاشوری جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم را ۸۰۵ هزار و ۸۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: از این آمار، تعداد ۲۴۴ هزار و ۷۶۰ نفر بیمه شده اصلی و ۵۶۱ هزار و ۶۳ نفر بیمه شده تبعی هستند.

وی تاکید کرد: مخاطبان تامین اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ از ساعت هشت تا ۲۰ در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

به گفته وی، تامین اجتماعی قم با چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی، ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha