استقرار هزار و ۲۳۷ پایگاه «شور عاطفه ها» در خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد عرب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هزار و ۲۳۷ پایگاه ثابت و سیار طرح «شور عاطفه‌ها» برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از چهار میلیارد تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب برنامه شور عاطفه‌ها در خراسان جنوبی جمع‌آوری شده است، بیان کرد: از هزار و ۲۳۷ پایگاه تعداد ۵۰ پایگاه در بیرجند و بقیه در سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی برپا شده است.

عرب ادامه داد: ما به همه دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی هستند هم از منابع کمک‌های مردمی و هم از منابع داخلی کمیته امداد برای تأمین لوازم تحصیل یاری خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار و ۲۰۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: کمک‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها تا اوایل مهرماه به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: پایگاه‌های طرح شور عاطفه‌ها تا دهم مهرماه دائر هستند.

عرب با اشاره به اینکه در روز جمعه ۲۵ شهریور ماه پایگاه‌ها در محل مصلی‌های نماز جمعه برپا خواهد بود، اظهار کرد: در هفته اول و دوم مهرماه نیز جمع‌آوری کمک‌ها از طریق مدارس پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد که در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می‌کنند کمک هزینه تحصیلی مضاعفی را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: دانشجویان تحت پوشش که در دانشگاه‌های روزانه تحصیل می‌کنند کمک هزینه تحصیلی و دانشجویانی که در دانشگاه‌های غیر دولتی تحصیل می‌کنند، کمک هزینه شهریه دریافت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha