سرپرست پلیس فتا لرستان از شناسایی و دستگیری دندان‌پزشک قلابی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)، از لرستان؛ سرهنگ گودرز امیری امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با مراجعه یکی از شهروندان خرم آبادی به پلیس فتا و ارائه گزارش قضائی مشخص شد شخصی با ایجاد یک صفحه تبلیغاتی با دو هزار و ۸۰۰ فالور در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را به عنوان یک دندانپزشک معرفی و با اغفال کاربران از آنها کلاهبرداری می‌کرد.

وی عنوان کرد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد ادمین صفحه مجرمانه با انتشار پست‌های در خصوص نحوه درمان مشکلات فک و صورت و همچنین بهداشت دهان و دندان با اغفال مخاطبان از آنها کلاهبرداری می‌کند.

سرپرست پلیس فتا لرستان افزود: با بررسی و اقدامات پلیسی توسط کارشناس پلیس فتا ادمین پیج مورد شناسایی قرار گرفت و با اخذ دستور قضائی متهم دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: متهم زمانی در برابر مستندات محکم پلیس فتا قرار گرفت ضمن اعتراف به بزه انتسابی، هدف و انگیزه خود را کسب سود مالی عنوان کرد که بعد از تکمیل پرونده با دستور قضائی راهی زندان شد.

وی گفت: تبلیغات در خصوص اقدامات درمانی و پزشکی در فضای مجازی نیاز به اخذ مجوز از سازمان نظام پزشکی در حوزه فعالیت را دارد و هر گونه تبلیغات بدون مجوز در فضای مجازی مغایر قوانین سازمان نظام پزشکی است.

سرپرست پلیس فتا لرستان از شهروندان خواست که در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس ww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند و یا با خط ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha