کدام بازیکنان دربی مادرید را از دست می‌دهند؟

دیدار حساس بین دو تیم مشهور مادریدی امشب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید امشب در اولین دربی فصل مادرید به مصاف هم خواهند رفت. با وجود اینکه دو تیم در اوایل فصل حضور دارند، این امر مانع از حضور دو تیم با غایبان زیادی نشده است.

رئال مادرید در یک دوئل رودررو با بارسلونا قرار دارد که یادآور لیگ‌های پرگل تیم‌های تحت رهبری ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا است، جایی که هرگونه امتیاز از دست دادن یک فاجعه بود.

غایبان اتلتیکو مادرید در دربی

تیم دیگو سیمئونه چهار بازیکن مصدوم دارد، اما آنها یک خبر مثبت دارند: بازگشت یان اوبلاک که دو بازی اخیر را از دست داده است.

غیبت توماس لمار و سرجیو رگیلون جای تعجب ندارد، زیرا آن‌ها به روند بهبودی خود برای مصدومیت‌های عضلانی ادامه می‌دهند.

امیدی برای استفان ساویچ و خوزه ماریا خیمنز وجود داشت اما این دو مدافع بار دیگر از میادین دور خواهند بود.

دربی ششمین بازی است که بازیکن مونته نگرویی از دست می‌دهد و همچنین بازیکن اروگوئه‌ای برای سومین بازی متوالی از میادین دور خواهد بود.

غایبان رئال مادرید در دربی

برای رئال مادرید، غایبان از نظر تعداد کمتر ولی شاید مهمتر هستند.

به هر حال در رئال مادرید امید کمی به بهبودی کریم بنزما وجود داشت، اما این امید با عدم تمرین صبح شنبه این بازیکن فرانسوی از بین رفت و غیبت او در لیست بازیکنانی که چند ساعت بعد منتشر شد، تایید شد.

این مهاجم پس از مصدومیتش مقابل سلتیک، سه بازی از میادین دور بوده و امید است که پس از فیفادی در دسترس باشد.

لوکاس واسکز دیگر بازیکن تیم اصلی است که کارلو آنچلوتی نمی‌تواند روی او حساب کند. این بازیکن اسپانیایی چهار روز پیش از ناحیه ران پای راستش آسیب دید.

این امر منجر به حضور آلوارو اودریوزولا در ترکیب شده است که به جز غافلگیری، به عنوان یک مدافع راست ذخیره و با شروع دنی کارواخال بازی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha