بسیج همگانی برای بازگشایی مدارس منطقه 17

شنگی در این جلسه گفت: ساماندهی 45 هزار دانش آموز کار سختی است، لذا همه باید با بسیج همگانی به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، جلسه هماهنگی طرح استقبال از مهر با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه، نماینده های کلانتری های منطقه، پلیس راهور، معاونین و شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
شهردار منطقه با تاکید بر اینکه بایستی با رویکرد جهادی نسبت به مدارس ورود کنیم، گفت: از روزی که به منطقه آمده ایم، همه همکاران پای کار بوده اند و منطقه ظرفیت های بسیار خوبی دارد.
شنگی افزود: بایستی همه تلاش کنیم تا اتفاقات خوب گذشته، تقویت شود و اگر مسئله ای وجود دارد، آن را رفع کنیم. ان شالله با همت و بسیج همگانی چالش ها و مشکلات منطقه حل و مرتفع می شود. بنابراین نیاز است همه همت کنند تا کار را جلو ببریم.
وی تصریح کرد: ساماندهی 45 هزار دانش آموز کار سختی است، لذا همه باید با بسیج همگانی به آموزش و پرورش کمک کنند.
رئیس آموزش و پرورش منطقه در این جلسه گفت: اگر مدارس به خوبی تجهیز شوند، راحت می توانیم آسیب های اجتماعی را کنترل کنیم. اگر امکانات تجمیع شوند و به صورت زیربنایی به آموزش و پرورش کمک شود،خیلی از معضلات و آسیب های اجتماعی مرتفع می شوند.
وی افزود: همچنین اگر هر نهاد و ارگانی مطالبات آموزش و پرورش را پاسخ دهد و وظایف خود را در این باره انجام دهد، بسیاری از مشکلات حل می شود. 45 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در منطقه وجود دارد که از این تعداد 25 هزار نفر در مقطع ابتدایی، تحصیل می کنند.
در این جلسه رئیس آموزش و پرورش و نماینده های کلانتری های منطقه، معاونین و شهرداران نواحی منطقه گزارشی از اقداماتی که برای بازگشایی مدارس انجام شده و ضرورت دارد در روزهای باقی مانده تا بازگشایی مدارس انجام شود،ارائه شد.
وظایف و اقدامات اجرای طرح استقبال از مهر به صورت کلی شامل «روان سازی و ایمن سازی ترافیک شهر»،«تامین امکانات بهداشتی در مراکز تحصیلی آموزش و پرورش»،«اقدامات عمرانی،خدماتی»،«زیباسازی»،«اقدامات ورزشی» و «امور فرهنگی و اجتماعی» است.
شهردار منطقه نیز در پایان دستورالعمل های لازم در خصوص اقداماتی که لازم است انجام شود را به مسئولان مربوطه ارائه کرد و خواستار هماهنگی و بسیج همه ارگان ها و نهادها در این زمینه شد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha