محدودیت تردد در برخی از محورهای شمالی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی طی چهار روز آتی در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت ،‌ با اعلام محدودیت‌های ترافیکی تردد موتور سیکلت‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه، ۳۰ شهریورماه، تا ساعت شش صبح روز شنبه،‌ دوم مهرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

این درحالی است که تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج محدوده میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه یکم مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه تاریخ یکم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان در محور کندوان و تردد کلیه تریلرها در محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۱ شهریور و یکم مهرماه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha