شعبه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در ساری افتتاح  شد

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از افتتاح شعبه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در ساری خبر داد و گفت: ارائه کالای باکیفیت و رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس‌ها در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، احمد هاشمی در مراسم افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در ساری بلوار فرح آباد بسمت بابلسر شهرک صنعتی مصطفی خمینی شرکت آورتا، با بیان اینکه این بیستمین شعبه شرکت در کشور است که فعال خواهد شد، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این شبکه، این بوده که اولا کالای باکیفیت را به دست مردم برسانیم و ثانیا دست افرادی که در کالای روغن افراد سودجو تخلفات زیادی را انجام می‌دهند کوتاه شود.

وی با اشاره به تنش‌های به وجود آمده در بازار روغن، گفت: موضوع بعدی بحث قیمت این روغن‌ها است، که گاها شاهد روغن باقیمتی بسیار مضاعف هستیم، از این رو ما رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه موضوع مهم بحث توزیع عادلانه است گفت: در ابتدا عرضه کالای باکیفیت به دست مشتریان، دوم جلوگیری از احتکار و تقلباتی که درصنعت روغن ممکن است اتفاق افتد و درپایان توزیع عادلانه روغن درسطح کشور از اهمیت افتتاح شعبه مستقیم بوده و ما با سیاستی که درپیش گرفته ایم شرکت را توسعه می‌دهیم.

هاشمی از راه اندازی شعب شرکت ظرف یک سال آینده درسراسر کشور خبر داد و گفت: ظرف یک ماه آینده شعبه گیلان نیز راه اندازی می‌شود. همچنین ۱۰ شعبه دیگر نیز در حال راه اندازی است که درتلاشیم تا آبان ماه شعبه های دیگر در آذربایجان غربی،استان گلستان، سیستان و بلوچستان و سایر شعب تا اوایل سال ۱۴۰۲ راه اندازی شود.


وی با اشاره به اینکه در این استان ها ضمن توزیع روغن با کیفیت و با صرفه اقتصادی، اشتغال هم ایجاد کرده ایم و حدود ۳۶۰ نفر کارگر شرکت ها درسراسر کشور مشغول به کارهستند گفت: با این توسعه شعب هم در استان مازندران و سایر استان ها تعداد افراد مشغول به کار نیز افزایش پیدامی‌کند.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم درباره تاثیراقتصادی درسراسر کشور گفت: درحال حاضر در بازار روغن ظرف یک سال گذشته که ما حضورنداشتیم در بازار مصرف کننده ها به اجبار روغن هایی علاوه بر روغنی که مصرف کننده نیاز داشت، اضافه برسازمان به مصرف کنندگان ارایه می‌شد و این کار درحق مصرف کنندگان اجحاف بوده و ما با حضور خود از اینگونه مشکلات جلوگیری کرده ایم و روغن هارابا قیمت مصوب به صورت مستقیم به اتوسرویس ها ارائه می‌کنیم و هیچ‌گونه اجباری درخرید کالای اضافه نیست و سفارش سرویسی که می‌دهند دراسرع وقت به دستشان می‌رسد.

هاشمی همچنین عنوان کرد: امیدواریم تا سال آینده در تمامی استان‌ها شعبات را راه‌اندازی کنیم، این شرکت در حال حاضر ۳۶۰ نیروی انسانی در کشور دارد که باهدف توسعه اشتغالزایی افزایش خواهند یافت.


وی با بیان اینکه بازارهای هدف روغن‌های روسیه را هدف قرار داده‌ایم امیدواریم بتوانیم بحث صادرات را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در بخش روغن‌های فینیش میتوانیم مانور دهیم.

شرکت کیمیا اسپیدی قشم ۱۷ هزار مشتری در سطح کشور دارد

حمیدرضا دهقان عضو هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی قشم، نیز اعلام کرد: این شرکت جزو چهار شرکت اصلی در کشور است که حدود ۸۵ درصد محصولات حاصل تولید نفت بهران، سپاهان، پارس و ایرانول تولید میشود.
وی اضافه کرد: نفت سپاهان ماهانه ۱۶ هزار لیتر تولید دارد، این شرکت نیز بزرگترین شرکت پخش مویرگی در سطح کشور است، قیمت‌ محصولات حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است که مصوب وزارت صمت است.
دهقان عنوان کرد: شرکت در حال حاضر حدود ۱۷ هزار مشتری در سطح کشور دارد که حدود ۱۱ هزار مستمر خرید انجام می‌دهند و همچنین در پایانه‌های کشور در استان‌های مختلف این محصولات به‌طور مستقیم عرضه می‌شود.
عضو هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه ما تقریبا ۲۰ شعبه در کشور داریم و دفتر مرکزی در تهران است، اعلام کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری، ۳هزار تن تولید محصول با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل داشتیم، از لحاظ ریالی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال فروش داشتیم، در ماه جاری نیز با فروش بیش از ۹ هزار تن انواع محصولات رکورد داشتیم.

توقعمان حمایت مستمر و پایدار است

موسوی رئیس شهرک صنعتی ساری، با بیان اینکه شهرک صنعتی مصطفی خمینی از سال ۱۳۷۱ افتتاح شد، گفت: این شهرک با مساحت ۱۵۷ هکتار افتتاح شد و در این مدت به ۲۱۰ هکتار گسترش یافت‌.
وی افزود: در حال حاضر در این ۱۴۵ واحد فعال با پروانه بهره‌برداری ۹۰ واحد با ظرفیت ۵۵ درصدی فعال هستند که باتوجه به موقعیت زیرساخت‌هایی که در شهرک صنعتی ساری داریم، توقعمان سرمایه‌گذاری بیشتر برای گسترش این زیرساخت‌ها است، همچنین انتظارمان این است که حمایت‌ها مستمر و پایدار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha