پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی را یک رسالت همگانی خواند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با آرمان های شهدای والامقام ایران اسلامی تجدید میثاق کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

در پاسداشت همت مردان و زنان این سرزمین در روزهای باشکوهی که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید، روحیه جهادی و انقلابی این مردمان بار دیگر در برابر تجاوز دشمن بعثی به خاک کشور، به خروش آمده و جوانان این سرزمین به بهای جان در برابر ایده شوم دست درازی به خاک پرگهر ایران اسلامی، قهرمانی را به متعالی ترین گونه به تصویر کشیدند.

جوانانی که در سنگرهای مقاومت، هشت سال با آراستگی به سلاح ایمان و یقین، سرمشق مومنانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که همانا آزادگی در برابر ظلم بود را عاشقانه مشق کردند و ایثارگرانه جنگیدند که آبادانی امروز وطن، بی شک مرهون این نگاه رفیع و فراتر از مرزهای دنیوی است.

و ما ایرانیان به خود می بالیم که تاریخ پرافتخار این سرزمین آراسته به حضور چنین انسان های والاییست که هر لحظه از ایام این جنگ نابرابر را به پشتوانه روحیه جهادی، دفاعی مقدس ساخته و مایه سربلندی ایران و ایرانی شدند.

اکنون در چهل و دومین سالروز گرامیداشت آن روزهای مقدس و پرافتخار، گرامی می داریم یاد و خاطره یکایک مردان و زنانی را که قهرمانانه درس رشادت و شهامت به ما آموختند و تمام قد در برابر جانفشانی خالصانه شان به پا خاسته و ادای احترام می کنیم.

با گرامیداشت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس که روزهایی خاطره انگیز در حافظه تاریخی این ملت قهرمان است، بار دیگر با آرمان های رفیع شهدای این سرزمین در روزهای جنگ تحمیلی و در تمامی برهه های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و امید است همت امروز ما در مسیر آبادانی این مرز و بوم، تداوم بخش مسیر آزادگی آن انسان های والامنزلت باشد.

از ایزد متعال سربلندی روزافزون ایران را خواستار بوده و به همین مناسبت، یاد و خاطره شهیدان ارجمند مدافع سلامت را نیز که با وامداری به سرمشق مومنانه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، در سنگری دیگر به دفاع از کیان ایران مجاهدت کردند، گرامی می داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha