تشدید حملات صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری/عملیات تیراندازی مقاومت

مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از رسانه های فلسطینی ، مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مجددا به سمت نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه واقع در شرق شهر نابلس آتش گشودند.

منابع محلی اعلام کردند که در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و بازداشت دو جوان فلسطینی، مبارزان فلسطینی با آنان وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

در تحولی دیگر، منابع عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال گسترس دامنه عملیات‌ها و حملات خود علیه شهرهای کرانه باختری است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش تصمیم دارد عملیات موسوم به «موج شکن» را گسترش دهد تا در صورت لزوم شهرهای بیشتری را در کرانه باختری دربرگیرد.

به گفته این شبکه، طی هفته‌های اخیر، تقریبا هر روزه حملات گسترده‌ای علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری انجام گرفته است و ترس و نگرانی زیادی نسبت به تشدید حملات و درگیری‌ها وجود دارد.

این شبکه تاکید کرد که ارتش درصدد توسعه عملیات موج شکن به ویژه در شهرهای نابلس و جنین و پس از آن در صورت لزوم در دیگر شهرها است و ممکن است این عملیات تا زمان بازگشت آرامش به اراضی اشغالی چند ماه به طول بیانجامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha