روایت مدافع امنیت از تلاش برای زنده‌سوزی یک خانم توسط اغتشاشگران

رئیس قوه قضائیه در جریان حضور در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، روایت یک مدافع امنیت در مورد اغتشاشات روزهای اخیر را مورد استماع قرار داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روز یکشنبه (سوم مهر) با حضور سرزده در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، از زحمات و خدمات نیروهای این یگان و کلیه اعضا و پرسنل فرماندهی انتظامی کشور که در روزهای اخیر، با جانفشانی و اقتدار، از امنیت و آرامش شهروندان حفاظت و صیانت کردند، قدردانی به عمل آورد.

رئیس قوه قضائیه در جریان حضور سرزده در مقر یگان امداد فراجا، ضمن برقراری تماس تلفنی با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران، با چند تن از نیروهای فراجا که طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی در راستای تأمین امنیت شهروندان فعالیت کرده‌اند به گفت‌وگو پرداخت و از این جهت که همه این نیروها حتی در روز تعطیل نیز به ایفای مأموریت و خدمت به شهروندان مشغولند، به صورت ویژه از آن‌ها قدردانی کرد.

رئیس قوه قضائیه در حاشیه حضور در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا روایت یکی از مدافعان امنیت از ایجاد آشوب و ناامنی برای شهروندان در روزهای اخیر را مورد استماع قرار داد که فیلم آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha