پیگیری اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار رئیس دانشگاه با مسوولان وزارت بهداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدارهای جداگانه ای با مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اولویت های مجموعه سلامت فارس را در حوزه های مختلف پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در دیدار با معاونان توسعه مدیریت و منابع، بهداشت و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت که با همراهی دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه انجام شد، ضمن هم اندیشی با مسوولان، به پیگیری اولویت های دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با دکتر «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، به پیگیری مطالبات مجموعه سلامت استان در حیطه های مختلف عمرانی، کارکنان و پشتیبانی پرداخت.

جذب نیروی انسانی برای واحدهای تازه تاسیس دانشگاه و ارائه گزارشی از روند پیشبرد پروژه های عمرانی مهم دانشگاه در سطح استان فارس، از دیگر محورهای این نشست هم اندیشی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با دکتر «کمال حیدری» معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز ضمن بیان اولویت های بهداشتی مجموعه دانشگاه در شهرستان های زیرمجموعه، بر تلاش برای تقویت خدمات بهداشتی و نظام شبکه به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تاکید کرد.
او با اشاره به اجرای برنامه پزشک خانواد شهری در استان فارس طی حدود ۱۰ سال گذشته، نسبت به ارائه تجربیات اجرایی این برنامه اعلام آمادگی کرد.

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دکتر «محمدحسین نیکنام» مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت نیز با پیگیری موضوعات تقویت حضور دانشجویان بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تقویت همکاری های بین المللی با مراکز معتبر علمی منطقه و جهان، استفاده از ظرفیت فاینانس در پروژه های بزرگ درمانی در شیراز، بهره مندی از دانش نخبگان ایرانی در سراسر دنیا و تقویت جایگاه بین المللی مجموعه سلامت فارس، برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha