معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مطالعات ماده ۲۳ طرح توسعه‌ای سه بیمارستان در شهرستان‌های لرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از لرستان، دکتر علی فرهادی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها توسعه بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان بوده که مطالعات ماده ۲۳ آن در حال انجام است، افزود: چنانچه تغییر کاربری این پروژه حل شود عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مطالعات ماده ۲۳ طرح توسعه‌ای بیمارستان نورآباد انجام شده و بناست که ۱۰۰ تخت به آن اضافه شود.

فرهادی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان ۶۴ تختخوابی الشتر نیز یکی دیگر از پروژه‌هاست که در حال انجام مطالعات ماده ۲۳ هستیم و موافقت اصولی آن نیز اخذ شده است.

وی عنوان کرد: بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی فرزانگان بروجرد نیز چنانچه مساله زمین آن برطرف شود با پیگیری فرماندار و نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم آن را نهایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر نسبت به متوسط کشوری به ازای هر ۱۰۰۰ تخت ۱.۵۴ تخت در لرستان وجود دارد، افزود: این درحالیست متوسط کشوری ۱.۸ تخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha