توسعه و پیشرفت جامعه مرهون امنیت و آرامش است

امام جمعه سنندج گفت: در سایه امنیت و آرامش می‌توان به توسعه و پیشرفت جامعه امیدوار شد و مردم با بصیرت کردستان این مهم را به خوبی می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از حضور مردم آگاه و با بصیرت سنندج در راهپیمایی ضد اغتشاش روز دوشنبه اظهار داشت: مردم با بصیرت کردستان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی افزود: در سایه امنیت و آرامش می‌توان به توسعه و پیشرفت جامعه امیدوار شد و مردم با بصیرت کردستان این مهم را به خوبی می‌دانند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: یک سری افراد محدود و ناآگاه با تحریک دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی طی چند روز اخیر دست به اقداماتی زدند که موجب اذیت و آزار عمومی و آسیب رساندن به اموال عمومی شدند.

ماموستا رستمی افزود: امیدواریم که دستگاه قضائی با این افراد فریب خورده با عطوفت اسلامی برخورد کند اما این افراد هنجار شکن نیز باید از این مسیر اشتباه فاصله گرفته و به جای دنباله روی از توطئه‌های دشمنان به فکر تعالی و آرامش جامعه باشند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک حلول ماه ربیع الاول و مولود پیامبر اسلام به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: انتظار داریم در جمهوری اسلامی ایران که منادی وحدت در جهان اسلام است برای تقویت پایه‌های وحدت در جامعه، روز ۱۲ ربیع الاول نیز به عنوان تعطیل رسمی در تقویم کشور لحاظ شود.

ماموستا رستمی افزود: تقویت پایه‌های وحدت در جامعه اسلامی وظیفه‌ای شرعی و ملی است و باید همه مردم و مسئولان نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان ما باید با فلسفه وجودی حجاب و عفاف آشنا شوند و با مطالعه تاریخ به وقایع چندین دهه پیش کشور و مصیبت‌هایی که بر جامعه ما از طریق توطئه‌های هویتی دشمنان تحمیل شده است، پی ببرند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته از تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در حفاظت از جان و مال مردم در مقابل اغتشاش گران تقدیر کرد و گفت: مردم همواره قدردان تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha