استاندار فارس : مردم، پشتیبان نظام و انقلاب درهمه صحنه ها هستند

دکترمحمدهادی ایمانیه استاندار فارس در یادواره شهدای لامرد و مهر گفت : مردم قدرشناس، فهیم و شهید پرورشهرهای مختلف استان فارس، با هر فرهنگ و قومیت گوناگون، همواره در همه صحنه ها به ویژه بزنگاه های حساس، وفاداری و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را به اثبات رسانده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه شامگاه پنج شنبه در مراسم یادواره سرداران شهید شهرستان های لامرد و مُهر که با حضور ریاست محترم قوه مقننه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به ایشان و هیات همراه، فارس را استانی ولایت مدار معرفی کرد که ۲۷۰ هزار رزمنده و ایثارگر، ۱۵ هزار شهید، ۴۲ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و افزود: افتخار داریم در مراسم یادواره شهدای عزیزِ این دو شهرستان هستیم که ۴۲۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

دکتر ایمانیه مردم استان فارس را، قدرشناس، فهیم و شهید پرور عنوان کرد که با فرهنگ متفاوت و قومیت های گوناگون، همواره در همه صحنه ها به ویژه بزنگاه های حساس وفاداری و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را به اثبات رسانده اند و گفت: گواه و مصداق این ادعا تعداد شهدا و ایثارگران استان است که بیانگر حضور ونقش تعیین کننده این خطه از کشورمان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب می باشد.

دکتر ایمانیه یادآور شد: مردم غیور و سلحشور استان فارس در عرصه ها و صحنه های مختلفِ دیگر همواره حضوری پررنگ، تعیین کننده و اثر بخش داشته اند و مردمان فهیم این دیار به ویژه شهرهای جنوبی استان با همت بلندشان و مشارکت در کارهای نیک اندیشانه برگِ زرینِ دیگری به افتخارات خود در ساختن و پشتیبانی از این انقلاب اضافه کرده اند.

استاندار فارس تاکید کرد: شهرستان های لامرد و مُهر و مردمان این خطه، همواره جزو مناطق پیشرو در امور خیرخواهانه و دیگر صحنه های دفاع از نظام بوده اند که خَیرخیز بودن و مشارکت فعالانه مردم در عرصه های مختلف از امتیازهای ویژه مردمان خطه جنوب فارس است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه پایداری نظام، امنیت و آرامش امروز در کشور، مرهون ایثارگری ها و جانفشانی خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وایثارگران و سرکشی از جانبازان و رزمندگان و خانواده های معزز شهدا بدون شک سبب تقویت روحیه خدمتگذاری و احساس مسئولیت بیشتر مسئولان برای خدمت به مردم خواهد شد و ما همواره خود را باید مدیون شهدا بدانیم.

در این آیین که با حضورخانواده معزز شهید حاج عبدالله اسکندری؛ سید الشهدای استان فارس و شهید مدافع حرم برگزار شد، از مقام شامخ ۱۰ سردار شهید این دو شهرستان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha