پذیرش بیش از 34 هزار نسخه در داروخانه های هلال احمر تهران و کیش

علیرضا عسکری با اشاره به این که زیرمجموعه های سازمان تدارکات پزشکی در ایام تعطیل نیز در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند، از پذیرش بیش از 34 هزار نسخه در داروخانه های مرکزی، کیش و تهرانپارس در شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ضمن بیان این که مجموعه تدارکات پزشکی با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان است، گفت: در شهریورماه 34 هزار و 896 نسخه در داروخانه های کیش، تهرانپارس و مرکزی مورد پذیرش قرار گرفته و تمام تلاش صورت گرفته تا هیچ بیماری با دست خالی از داروخانه های هلال احمر خارج نشود.

وی افزود: علاوه بر این تلاش شده تا سایر خدمات نیز در داروخانه های هلال احمر ارائه شود و تسهیلگری برای بیماران صورت گیرد و بر همین اساس 17 هزار و 359 نسخه در واحد بیمه گری بررسی شده و خدمات بیمه ای نیز به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تامین و ارائه سوزن بیوپسی، سوزن پورت، پورت شیمی درمانی، پمپ شیمی درمانی در داروخانه تجهیزات پزشکی هلال احمر نیز تداوم دارد و تلاش می شود تا نیازهای مختلف در حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی شهروندان برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha