کنترل قیمت مسکن نیازمند نظارت مجلس است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، گفت : برای اینکه قیمت مسکن، جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ،مصطفی طاهری در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان،با بیان اینکه احداث حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان زنجان شروع شده و امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود،گفت: طی سال آینده هم حدود ۳۰ هزار واحد و در سال ۱۴۰۳ نیز تمام ۱۷ هزار واحد تکمیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: استان زنجان در اجرای تولید مسکن ملی در سطح کشور پیشرو است و این طرح در استان با سرعت خوبی جلو می‌رود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس،با بیان اینکه مراجعات مردمی در خصوص مسکن‌های اقدام ملی و طرح جهش تولید زیاد است،گفت: در خصوص این مسکن‌ها به میزان‌های متخلف اقساط پرداخت شده است.

طاهری با اشاره به اینکه کشور طی سال‌های اخیر با تورم جدی روبه‌رو بوده و قراردادهای ساخت نیز متناسب با تورم افزایش داشته است،ابراز داشت: با وجود تورم تمام هزینه‌ها از جمله زمین، هزینه اجرای زیرساخت پروژه ها را دولت متحمل شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مسکن‌های ملی در استان زنجان از کیفیت و استانداردهای خوبی برخوردار است،تاکید کرد: قیمت مسکن ملی قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست و تلاش خواهیم کرد قیمت مسکن با وجود تقاضای متقاضیان افزایش پیدا نکند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه قیمت مسکن، جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است و امیدواریم قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان با حداقل قیمت ممکن باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha