ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در منطقه ۹‌

شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در غرب پایتخت به منظور پیشگیری از وقوع تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.​

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، محمدرحیم مرتضوی از ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در غرب پایتخت به منظور پیشگیری از وقوع تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فعالیت مدارس و مراکز آموزشی و به منظور پیشگیری از وقوع تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده و اهمیت تأمین ایمنی عبور مرور دانش آموزان در معابر منتهی به مدارس، طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در معابر غیر بزرگراهی دارای رفیوژ میانی در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹ قرار گرفت.

وی افزود: در این پروژه به منظور تأمین دید مناسب رانندگان خودروهای عبوری نسبت به عابرین پیاده در معابر غیر بزرگراهی دارای رفیوژ میانی، بر اساس طرح ابلاغی اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران، پوشش گیاهی در طول ۱۰ متر قبل و بعد از گذرگاه‌های مورد اشاره در رفیوژ میانی حذف و نسبت به نصب کفپوش بتنی رنگی با رنگ آمیزی جداول طرفین رفیوژ و آشکار سازی گذرگاه انجام خواهد شد.

مرتضوی عنوان کرد: در قالب این طرح و تا پایان فصل پاییز، ۱۹ مقطع از معابر غیر بزرگراهی دارای رفیوژ میانی منطقه در محورهای استاد معین، شهید بختیاری (سی متری جی) و شهید نوری نیارکی ایمن سازی خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ در پایان اظهار کرد: تاکنون ایمن سازی ۴ مقطع از بلوار استاد معین انجام شده و ایمن سازی سایر معابر نیز در موعد مقرر انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha