کد خبر: 187968
۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳
«کام شیرین» از امشب روی آنتن می‌رود

برنامه «کام شیرین» با محوریت روابط زوجین و داشتن یک رابطه مستحکم خانوادگی از امشب شنبه ۹ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،در این سلسله برنامه‌ها اهمیت روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی مورد توجه قرار دارد. حال خوب اتفاقی نیست یکی از بخش‌های این برنامه است که درباره ضرورت ایجاد حال خوب در روابط بین زوجین گفتگو می‌شود. سیدعلی‌رضا مرتضوی کارشناس این بخش است.

همچنین شیرینی زندگی با حضور هاجر سجاد عنوان یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است که در آن از دیدگاه کودکان به مسائل و مشکلات بزرگترها نگاه شده و تاثیر این مسائل در زندگی کودکان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این برنامه با اجرای ثریا بناکار و کارشناسی رضا ناظری روانشناس روانه آنتن می‌شود که در هر قسمت حول موضوع برنامه با حضار داخل استودیو تبادل نظر می‌شود.

موضوع نخستین قسمت کام شیرین که امشب روانه آنتن می‌شود انتخاب همسر است. انتخاب عاشقانه یا عاقلانه، پیش‌نیازهای یک انتخاب صحیح، آشنایی قبل از ازدواج و ... از جمله سوالاتی است که در این قسمت از برنامه به آن پاسخ داده می‌شود.

برنامه کام شیرین کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha