تغییر در معیشت مردم منجر به ازدواج و فرزند آوری میشود

استاندار زنجان  با بیان اینکه کاهش ازدواج بی ربط به مسائل اقتصادی و معیشت نیست گفت: اگر تغییری در معیشت مردم اتفاق بیفتد منجر به فرزندآوری و ازدواج می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محسن افشارچی شامگاه شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه افزایش امید به زندگی در ایران بی ربط به حوزه بهداشت در سال های گذشته در کشور قطعا نیست اظهار کرد: با توجه به مسئله پیری جمعیت و کاهش ازدواج مسئله ای است که کل کشور را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه کاهش ازدواج بی ربط به مسائل اقتصادی و معیشت نیست افزود : این مسائل با توجه به تغییر رژیم اقتصادی و تحریم ها نیست که اگر نظام پیج سخت را پشت سر بگذارد شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید تلاش کنیم امید را در مردم افزایش دهیم اظهار کرد: اگر تغییری در معیشت مردم که اصل بسیار مهمی است اتفاق بیفتد منجر به فرزندآوری و ازدواج می‌شود.

افشارچی با اشاره به اینکه گاها اتفاقات بدی که در جامعه اتفاق می‌افتد و سر ریز می‌شود افزود: باید در این خصوص رسیدگی کرد،گفت ،تبلیغ و تببین کرد که داشتن فرزند بیشتر از هر جهت مثبت است .

وی با بیان اینکه بنده در خصوص ازدواج و فرزند آوری نسبت به مشکلات معیشتی و...منکر نیستم بیان کرد: تجربه شخصی بنده نشان داده است که هرکس زودتر پا در این مسیر گذاشته است خداوند گشایش هایی را در زندگی زودتر رخ داده است که بستگی به این دارد چقدر به خداوند اعتقاد وجود داردکه نکته بسیار مهمی است.

این مسئول با اشاره به اینکه ارتباط سبوی و نسبی در این ثبت احوال موضوع بسیار مهمی است بیان کرد : اگر این پروژه مهم صورت بگیرد قطعا در استان زنجان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بودو ارتباط بین افراد و خانواده ها و ...‌ مشخص می‌شود.

افشارچی با بیان اینکه محوری ترین دیتا بیس در کشور ثبت احوال است افزود: چرا کا تمامی دستگاه های اجرایی با استفاده از کدملی مشخصات را دریافت می‌شود که اگر این گراف جدید تولید شود قطعا در حوزه قوه قضاییه، نیروی انتظامی و اقتصادی اتفاق بسیار مثبتی خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد: خودمان را متعهد به این میکنیم تا هرچه زودتر ساختمان ثبت احوال شهرستان زنجان تمام شود و در ارتباط با فیبرنوری در استان نیز اقدامات لازم صورت می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha