ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس برابر تراکتور تبریز

پرسپولیس تهران امروز در دیداری خانگی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، تیم پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

تراکتور که با پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان به تعطیلات لیگ برتر رفته بود، طی 6 دیدار این فصل دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده و با کسب 8 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی ایستاده است.

شاگردان یحیی گل محمدی درحالی برای مسابقه برابر حریف تبریزی آماده شده‌اند که مانند مس رفسنجان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در فصل جاری شکستی را تجربه نکرده است و با 14 امتیازی حاصل 4 پیروزی و دو تساوی با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده نخست جدول جای دارد.

پرسپولیس برای بازی بدون تماشاگر امروز قطعا شیخ دیاباته و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. نکته جالب درباره لیست سرخپوشان برای این مسابقه بازگشت وحید امیری به لیست است. او به مدت 4 ماه از میادین دور بود و طی این مدت به دلیل مصدومیت برای پرسپولیس بازی نکرد.

اگرچه علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در دیدار مقابل اروگوئه از ترکیب خارج شده بود اما مداوای پزشکان روی او به نوعی صورت گرفته که برای بازی برابر تراکتور شانس داشته باشد و به احتمال انتخاب یحیی گل محمدی برای این دیدار خواهد بود.

خط دفاعی پرسپولیس به احتمال با حضور مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی تکمیل می‌شود. در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان هم از این بازیکنان در خط دفاعی استفاده شده بود.

میلاد سرلک، سینا اسد بیگی، سروش رفیعی و سعید صادقی هم همچنین بازیکنانی هستند که شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل تراکتور خواهند داشت.

با شکل گیری خط میانی با چهار بازیکن، در این صورت مهدی ترابی و یورگن لوکادیا هم زوج خط حمله پرسپولیس خواهند بود که در آخرین دیدار پیش از فیفادی هم عملکرد هماهنگی داشتند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و یورگن لوکادیا

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha