برقراری پرواز ساری - استانبول

مدیرکل میراث فرهنگی مازندارن از رایزنی برقراری پرواز ساری - استانبول خبر داد و گفت: گردشگری سلامت، ساخت کشتی‌های تفریحی و جذب سرمایه گذاری خارجی را از دیگر برنامه‌های گردشگری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، صادق برزگر در مراسم روز جهانی گردشگری با اشاره به اینکه رویکرد میراث فرهنگی استان با وجه به شعار جهانی گردشگری و شعار سال ترسیم شده است، اظهار کرد: رویکرد گردشگری سنتی صرف پاسخگو نیست و برای رسیدن به توسعه باید به سمت تفکر و رویکردهای نوین برویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی تعامل و ایجاد پیوند و شکل گیری خردجمعی برای تحقق هدف مهم است، افزود: تا زمانی که خرد جمعی شکل نگیرد و ادارات دغدغه گردشگری نداشته باشند، نمی‌توانیم انتظار توسعه مطلوب را در استان داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در استان مازندران در حوزه‌های گردشگری و میراث فرهنگی وجود دارد، گفت: همه زیرشاخه‌های گردشگری شامل گردشگری مزرعه، اکوتوریسم، سلامت وغیره در استان وجود دارد.

برزگر با تاکید بر اینکه در استان به گردشگری مذهبی و آئینی پرداخته نشده ادامه داد: در استان هزار و ۳۶۰ بقعه و امامزاده داریم که ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری مذهبی به شمار می‌رود و یکی از سیاست‌های اصلی ما داشتن نگاه آمایشی است.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندارن ار رایزنی برقراری پرواز ساری - استانبول خبر داد، و گفت: گردشگری سلامت، ساخت کشتی‌های تفریحی و جذب سرمایه گذاری خارجی را از دیگر برنامه‌های گردشگری بوده و خواهرخواندگی بهشهر و اصفهان را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.
وی بابیان اینکه طرح جامع گردشگری استان کلید خورده است، گفت: در فاز اول این طرح در منطقه دو هزار تنکابن و هزارجریب نکا اجرایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha