راهکارهای افزایش سهمیه دارویی استان فارس بررسی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با رئیس سازمان غذا و دارو، راهکارهای افزایش سهمیه دارویی استان فارس را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرگاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه با همراهی دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و داروی دانشگاه، با دکتر «بهرام دارایی» رئیس سازمان غذا و دارو دیدار کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با اشاره به حجم بالای مراجعه بیمارانی از استان های جنوبی کشور به استان فارس برای دریافت خدمات درمانی گفت: همین امر موجب اختصاص بخشی از سهمیه دارویی استان فارس به بیماران دیگر استان ها شده است که ضرورت ارتقای سهمیه دارویی استان فارس را افزایش می دهد.

دکتر حسینی با بیان توانمندی های مجموعه سلامت فارس در حوزه غذا و دارو، اعطای امکان صدور پروانه تولید محصولات دانش بنیان با فناوری پیشرفته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز را موجب ارتقای توانمندی های موجود در این زمینه تسهیل تولید این محصولات در استان فارس طی ماه های اخیر عنوان کرد.

بررسی راهکارهای اعطای امکان صدور پروانه در حوزه فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، دیگر محور هم اندیشی در این نشست بود که از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاون غذا و داروی دانشگاه مطرح شد.

همچنین در این نشست اولویت های مجموعه سلامت فارس در زمینه تامین سرم و داروی موردنیاز در استان، ارتقای سلامت غذایی و سرعت بخشیدن به پروژه های در دست اجرای این معاونت بررسی شد.

این نشست هم اندیشی امروز، دهم مهر ۱۴۰۱، در دفتر دکتر «دارایی» رئیس سازمان غذا و دارو برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha