پیگیری اعتبارات مجموعه سلامت فارس، با همراهی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از پیگیری اعتبارات جاری و عمرانی و مطالبات حوزه سلامت فارس از سازمان های برنامه و بودجه و تامین اجتماعی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سفر به تهران، با همراهی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، راهکارهای جذب اعتبارات جاری، عمرانی و مطالبات پزشکان و کارکنان را از سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری کرد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» و دکتر «ابراهیم عزیزی» نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور و دیدار با دکتر «سید حمید پورمحمدی» معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، تسریع در اختصاص اعتبارات موردنیاز برای پرداخت مطالبات معوقه پزشکان و کارکنان حوزه سلامت فارس را پیگیری کرده و خواستار تقویت و توسعه اعتبارات در این بخش شدند.

برگزاری نشست مشترک با دکتر «رضا عوض پور» رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری افزایش اعتبارات جاری و عمرانی حوزه سلامت فارس از دیگر برنامه های معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به تهران بود.

دکتر هاشمی اصل در ادامه با حضور در سازمان تامین اجتماعی و دیدار با دکتر «احمد اسفندیاری» معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور، مطالبات دانشگاه از این سازمان بیمه گر را پیگیری کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha