انجام بیش از 12 هزار ماموریت اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دهه پایانی ماه صفر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه صفر و از روز اربعین حسینی تا شهادت حضرت امام رضا (ع )در مجموع 12 هزارمأموریت توسط اورژانس 115 این دانشگاه انجام شد که از این تعداد 6394 مورد منجر به انتقال به بیمارستان و 3409 مورد؛ درمان در محل شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر علی یزدانی افزود: در این 10 روز تعداد 37674 تماس با اورژانس 115 مشهد صورت گرفت که نتیجه آن اعزام 9298 ماموریت است.

وی ادامه داد: برای ماموریت ویژه اورژانس 115 مشهد در دهه آخر صفر امسال علاوه بر توان عملیاتی اورژانس 115 دانشگاه تعداد 38 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه اتوبوس آمبولانس و به همراه یک فروند بالگرد امداد هوایی از سطح کشور و 12 موتورلانس و دو بیمارستان سیار در ورودی جاده قدیم ملک آباد و ورودی حرم مطهر در باب الرضا به این ظرفیت خدمت رسانی اضافه شدند .

دکتر یزدانی افزود: در دهه پایانی ماه صفر بسیاری از زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از تمام کشور به مشهد مشرف شدند و در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی تمام پرسنل با از خود گذشتگی و تلاش شبانه روزی سعی کردند که خدمات مطلوبی را به بیماران و نیازمندان ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha